Nya Vykort från Timmernabben


Först och främst vill jag bara säga, tack.......ni alla som röstade fram nya vykort för Timmernabben. Omröstningen var såklart hemlig, man fick inte veta vem fotografen var. Av 21 bidrag, så vann faktiskt mitt fotografi på fiskebåten Mia av Timmernabben, med blåeld som inramning, där även Lotsholmen skymtas i bakgrunden en vacker sommardag, taget i motljus.


Vykort Timmernabben nr 1

På andra plats kom fotografiet på Astrid av Timmernabbens akterspegel, med Svenska flaggan vajande i vinden och småbåtshamnen i bakgrunden. Det roliga för min egen del är......att jag även tagit denna bild.


Vykort Timmernabben nr 2

Alltså trycker vi snart upp dessa bilder till nya vykort för Timmernabben.

Jag bugar mig ännu en gång........ 
tack för att ni gillade mina bilder.

:-)