Gillar du fotografier som jag?




Då kommer ett ypperligt tillfälle för dig att titta på intressanta fotografier av lokala amatörer som jag. Allt börjar på Nabbedagen i Timmernabben nu till helgen och ett antal gånger i sommar. Platsen är korsvirkeshuset i hamnen. Där har vi i föreningen Foto-ringen utställning även detta år. Fotograferna finns på plats.

Som ni ser så kunde jag föreviga en liten vacker skogstjärn på min senaste kvällsvandring. Men även denna enorma blomsterprakt som växte mitt i skogen. Höjden var ca 1,5 meter. Riktiga giganter.




Ja, sådana är vi i Foto-ringen........ Ett glatt gäng foto entusiaster som gillar att ständigt ha med kameran och fotografera. Allt som vi tycker är intressant eller vackert vill vi föreviga. 

Är du nyfiken? Titta gärna in på vår foto utställning nu på lördag den 1/7-2017.



Vi syns......

:-)