2019 ett nytt utmanande foto år har startat



Nytt år med nya foto utmaningar. Ska man utvecklas som fotograf så finns det bara en väg, och det är..... Läsa på och öva. Läsa på och öva. Att ställa sig inför nya och svåra ljus situationer är både lärorikt och utmanande. Så jag gjorde som jag brukar. Tog min kameraväska och gick ut i det blå några timmar, bara för att försöka omvandla några av mina nya teorier till en egen bild. Som ni vet så har vi fortfarande ingen riktig snö i vår bygd. Men ibland fryser det till i de små bäckarna, annars är vattendragen fortfarande öppna. Detta lilla is projekt blev dagens test. När fotot togs tittade även solen fram från en klarblå himmel, vilket gjorde vyn betydligt vackrare.

Naturupplevelsen och att träna fotografering.....
En underbar kombination enligt mig.

:-)